疯人院二楼

每一个头像都是我丑到哭的画技(骄傲的微笑呵呵)

Send It - Austin Mahone

Send it to my phone, send it to my phone,

把它发送到我的手机里,把它发送到我的手机里。

You already know I keep it on the low,

你知道我将会一直保存它。

Baby, you can trust me, promise I'm alone,

亲爱的,你可以相信我,我保证我是独自一人知道的,

I won't tell a soul, send it to my phone,

我不会告诉任何人,把它发送到我的手机里。

评论
热度(2)

© 疯人院二楼 | Powered by LOFTER