疯人院二楼

每一个头像都是我丑到哭的画技(骄傲的微笑呵呵)

Loneliness - From Your Balcony

I  used  to  fall  asleep
我总是一个人
In  front  of  the  tv
不知不觉就在电视机前陷入沉睡
I  wish  I  had  shoulders  to  put  my  head  on
我希望我能有一个可以依靠的肩膀
I  get  drunk  every  night
我每晚都喝得酩酊大醉
I  give  my  cat  a  smite
我踹了我的猫一脚
Cause  he  never  understand  a  word  I  say
因为我说的话它永远也不会懂
I  can  feel  the  clay
我能感受到肉体 却触不到灵魂
Something  with  delay
还有些事情要做
then  I  do  the  dishes
我去洗了盘子
No  one  to  dry  the  glasses
却没有人可以帮我擦干它
No  one  to  tell  me "go  to  bed,now  it's  late"
没有人告诉我现在已经很晚了,快去睡
I  take  my  clothes  off
我脱下了我的衣服
I  throw  them  on  the  ground
我把它们扔在地上
No  one  to  tell  me "can  you  put  them  away"
可是尽管如此,也没有人跟我说要放好
I  can  feel  the  clay
我能感受到肉体 却触不到灵魂
Something  with  delay
我把事情扔在脑后
I  take  my  book  in  bed
我带着我的书躺在床上
The  story  of  a  man
书里讲了一个人
Who  says,in  tears,"death,but  not  loneliness"
他哭喊着说“我宁可死亡,也不愿再一个人”。

评论
热度(2)

© 疯人院二楼 | Powered by LOFTER