疯人院二楼

每一个头像都是我丑到哭的画技(骄傲的微笑呵呵)

All My - A Whisper in the Noise

All could never set me free
什么都不能给予我自由
I'm so tired I can't sleep
我已太累  无法入睡
All my feelings gravity's
像被重力吸引着的我的情感
Spinning in the world over me
在我上方的世界旋转疾驰
Falling into masses in the two
我坠落于人世间
there is the matter end of dream
梦境的最后  必有问题
Circle in the novel, see to see
像看过的小说里的环节
All could never set me free
什么都不能给予我自由
Never too fast to the what I need
人们绝不会嫌太快得到迫切需要的
To the fair in my dreams and the what I see
为了我在梦中看到妖冶的事物
To the sheets I've done never want believe
向着我永远不愿相信的片状的回忆
And the running to my temptation, the lonely tree
这棵孤寂的树旁  我冲向诱惑急促的步伐
To the sun goes off and the lady's knees
对着狂暴的熔岩叹服的女人
The everything shoked and to wonder live
奇幻的世界里居住着所有
And the true feels stronger honestly
强烈的真实感受最终会胜利
And I fell on my knees and the what I see
但我却跪服于我所望见的世界。

评论
热度(2)

© 疯人院二楼 | Powered by LOFTER